adi's FotoPage

By: adi wafiq

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]
Sunday, 20-Apr-2008 08:14 Email | Share | | Bookmark


nothing to do right now at office...so boring..


makan bubuq hitam...1 badan makan sekali


Wednesday, 16-Apr-2008 01:58 Email | Share | | Bookmark
bila anak mama bergaya+hobby

 
 

Bergaya dgn spec barunya..kalau tak asyik berebut jer ngn mama...perasan macho la tu anak mama sorang ni.....kalau tak dak orang puji dia akan puji diri dia sendiri...comeinya...kata dia


nilah kegemaran dia...anak ayam...sampai tido pun boleh ngigau anak ayam lagi....habis semua orang dia ayamkan...mama ayam..abah ayam..tok ayam..wan ayam...cumat ayam...dia.....adik ayam..


Monday, 14-Apr-2008 04:39 Email | Share | | Bookmark

 
nilah kegemaran adi sekarang ni..nak main ayaq...nak berendam dalam baldi or besen jer kejanya....
tapi ok gak..dh jadi satu cara mudah nak bagi dia mandi..kalau tak susah sikit nak mandikan dia...kalau dia kata xnak...xnak la..tapi kalau ajak main ayaq cepat ja...


Friday, 11-Apr-2008 04:57 Email | Share | | Bookmark
Adik Adi...

 

gambaq adik adi...time scan ni baru 25 minggu 3 hari..berat dh 815 gram..berat jugak tu...harap2 jangan la berat sangat time nak kluaq nnt...biaq besaq di luar xpe...
macam muka abah ke macam muka abangnya...


Saturday, 15-Mar-2008 08:17 Email | Share | | Bookmark
keja keja keja

 
 
 
View all 7 photos...
arini sabtu tapi kena keja lagi..
penat la macam ni..xpuas nak main2 ngn adi..tunggu la semester break nanti...nak cuti puas2..en taufikkk...luluskan yer...hehehe...

adi makin besaq makin nakal n cerdik dia..nak jadi abang adi la katakan....apa je yg kita buat n ckp mesti dia follow...kadang2 lawak kadang2 geram pun ada...sabaq ajelah...

dh lama xmasukkan pic adi..dengan rambut barunya...gmbq banyak dalam laptop abah,..abah lak sibuk so xsempat nak masukkan dlm fp adi...lain kalilah yer..



adi bergaya dengan motor abah...sebelum ni adi takut sangat bila dengaq bunyi motor abah..menggelabah dia lari..tapi sekarang dh ok dah


[<<  <  [1]  2  3  4  5  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net